Ofte Stillede Spørgsmål Og Kundeservice

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål om os, produkter, forsendelse og returnering. Du er velkommen til at Kontakte os, hvis du har brug for yderligere hjælp. Vi hjælper dig gerne

 BLACK PEARLS  er en del af SEKOSD AB , der blev grundlagt i 2020 i Malmø, Sverige. Denne del af virksomheden har til formål at eksportere, importere og handle med tøj samt at udføre andre dermed forenede aktiviteter.

Virksomhedens mål er at tilbyde stilfuldt tøj af høj kvalitet til meget lave priser, med et miljømæssigt engagement, der rækker ud over mode.

Vores lageradresse er:

Stålkulegatan 2E
212 28 Malmo, Sweden.

Grunden til, at vi kan sælge vores produkter så meget billigere, er, at vi køber og producerer produkterne direkte fra fabrikken uden mellemhandlere i form af grossister eller mellemhandlere. Derudover har vi ikke så mange omkostninger i form af faktisk butiksleje, personale, markedsføring osv.

Oplev ultimativ komfort med BLACK PEARLS boxershorts. Upåklageligt designede sømme og utroligt blødt stof giver uovertruffen komfort og åndbarhed. Vores innovative “The Boys Pouch™”  løfter og omslutter for en friktionsfri, kølig fornemmelse, mens tætsiddende paneler og karakteristiske elastiske sømme redefinerer komfort.

BLACK PEARLS stræber efter at være  Eco-friendly med vores emballage og forsendelse for at redde vores liv og vores planet ved at bruge bionedbrydeligt emballagemateriale, der nedbrydes fuldstændigt inden for 24 måneder. Derfor er alle vores emballageleverandører TÜV komposterbart certifikat.

BLACK PEARLS forstår den økonomiske situation i vores tid. Derfor tilbyder vi de bedste priser for den højeste kvalitet ved at indgå langtidskontrakter/samarbejder med vores leverandører verden over. Vi sikrer, at vores leverandører betaler deres personale godt og bruger harmløse materialer. Derfor er alle vores leverandører OEKO-TEX og BSCI certificerede.

I BLACK PEARLS butikkerne kan du også bruge MobilePay, fakturaer, Visa, Mastercard, Maestro, American og andre betalingskort.

1- Tjek din indkøbskurv for at sikre dig, at du har valgt de rigtige produkter og lagt det rigtige antal i. Vælg, hvordan du vil sende og betale.

2- Sørg for, at dit navn og din adresse er lette at læse i din postkasse, så din pakke kommer hurtigt og sikkert frem til dig. Hvis ikke, kan den blive sendt til et posthus, og vi sender den tilbage om to uger, hvis du ikke har afhentet den.

3- Sørg for, at din adresse, dit telefonnummer og din e-mailadresse er korrekte, når du er færdig med at købe. Hvis din e-mailadresse er forkert, får du ikke bekræftelse eller opdateringer om din ordre. Vi kan ikke rette dette senere.

4- Hvis du har en rabatkode, skal du indtaste den i feltet, inden du er færdig med at købe. Sørg for, at den virker, før du afslutter.

Vi kan annullere eller fjerne produkter fra din ordre, så længe ordren ikke er blevet picked & shipped

Send os venligst en e-mail op til En (1) time før leveringsfristen til  info@black-pearls.dk, så er der en chance for, at vi kan annullere/ændre din ordre i tide! Først da kan vi acceptere annulleringen, og du skal betale fuld refusion direkte.

Du kan altid gå til “My Account” og tjekke status på din nuværende ordre.  Du kan også gå til ordrebekræftelsen, du har modtaget via e-mail, og trykke på “Klik her for at spore din ordre” for at se status på forsendelsen.

Hvis du ikke har modtaget e-mailen endnu, kan den være blokeret af spamfilteret. Se dine e-mailindstillinger. Hvis du stadig ikke kan finde den, kan du se ordrestatus ved at logge ind på din konto.

Når du afsender din ordre, går den direkte til lageret til pakning. Status for din ordre vil være “ordre behandles”, indtil den er helt klar til afsendelse.

Vi bruger DAO som vores primære transportør.

Lageret pakker typisk ordrer inden for samme hverdage, og derefter sendes alle ordrer inden for Samme hverdag, i henhold til det tidspunkt, vi modtager din ordre, indtil deadline for afsendelse af din ordre. Følgende afsendelsestider:

FRAGTORDRE MODTAGETORDRE AFSENDT OG SENDTESTIMERET
LEVERINGSTID
HjemIndtil kl. 14.00Før 14:301-3 hverdage
ButikIndtil kl. 14.00Før 14:301-3 hverdage

– Alle ordrer afgivet i weekenden afsendes om mandagen. 
– Alle ordrer afgivet på helligdage afsendes den næste hverdag før kl. 17:30.

 

Her er nogle af grundene til, at din ordre er sat på hold:

1- Vi oplever konstant stor efterspørgsel, og flere hundrede ordrer går gennem vores lager hver dag. Nogle gange er det bestemte produkter eller størrelser, der er særligt populære, og så går det så hurtigt, at vi ikke har tid til at bestille nye, før lageret er opbrugt.

2- Nogle gange blev betalingen ikke godkendt af din bank. Du skal tjekke med din bank.

3- Vi sætter ordren på hold, hvis vi opdager noget forkert med adressen eller de oplysninger, som kunden har indtastet.

I BLACK PEARLS  butikken er det muligt at betale med MobilePay, betalingskort (kreditkort eller debetkort) og via faktura via Riverty. Alle varer købt via betalingskort er underlagt en engangsbetaling. 

1-Kreditkort 

Pengene trækkes direkte fra dit betalingskort i transaktionsøjeblikket, eller det kan tage op til 2 dage efter, at din ordre er sendt fra os. Betaling med debetkort er sikkert, alle kortoplysninger sendes krypteret, og betalingsmetoden er testet. Vores eksterne leverandør opfylder kravene til PCI DSS og har et SSL-certifikat. 

Vi bruger sikkerhedsløsningen 3D-secure til kortbetalinger. Alle betalingskort kan blive valideret og godkendt af din kortudsteder. Hvis vi ikke modtager den nødvendige godkendelse, er vi ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende levering af din ordre. – Se detaljer nedenfor.

2- Faktura

Når du vælger at betale med faktura via Riverty, kan du få op til 14 dages kredit eller 30 dage. For at kunne bruge fakturering skal du indtaste dit CPR-nummer, så vi kan lave en simpel kreditrapport på få sekunder.

Fakturaen sendes af Riverty via e-mail/post i forbindelse med afsendelse af din ordre, og du betaler fakturaen senest den/de dato(er), der er angivet på den/de i henhold til fakturaen. Bankkontoen og alle nødvendige oplysninger vil fremgå af den/de i henhold til fakturaen, som Riverty sender til dig.

Tjek venligst din e-mail en ekstra gang for at sikre dig, at den er korrekt. Hvis du ikke har modtaget fakturaen inden for to hverdage efter din bestilling, bør du straks kontakte Riverty.

Gå til 

  https://documents.riverty.com/terms_conditions/payment_methods/overview/se_en/default for at læse mere om Rivertys fakturering, rykkergebyr og rentesats. 

Hvis betalingen ikke sker, tillægges et rykkergebyr samt morarenter på 24,00% om året. Personoplysninger håndteres i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Hvis du har spørgsmål vedrørende din faktura, ønsker at ændre forfaldsdatoen eller har brug for en kopi af din faktura, bedes du kontakte Riverty. Gå til

 https://www.riverty.com/en/business/products/contact-us/buy-now-pay-later/

3- Faktura – virksomhedskunde

Hvis du ønsker at bestille for din virksomhed mod faktura, kan du nemt gøre det via vores butik. Alt du behøver er dit organisationsnummer, kontaktpersonens navn, telefonnummer, adresse og e-mailadresse, samt hvilket produkt der gælder og antal. Så kan du muligvis blive ringet op af os for at bekræfte din ordre.

Når du vælger at betale via faktura eller i rater, skal du oplyse dit CPR-nummer. Men hvis du betaler med VISA eller kreditkort, behøver du ikke det.

Du modtager en ordrebekræftelse via e-mail, så snart ordren er gået igennem. Hvis du har registreret en forkert e-mailadresse eller ikke kan modtage e-mail, kan du kontakte os via info@black-pearls.dk 

Alle priser på black-pearls.dk er inklusive 25% moms og angivet i danske kroner.

Under listen over varer i indkøbskurven står der “Kuponkode”. Indtast din rabatkode, og tryk på “Ok”. Rabatten fratrækkes derefter automatisk det samlede beløb i indkøbskurven.

 

FRAGT ORDREVÆRDI ($) OMKOSTNINGER ($) ESTIMERET LEVERINGSTID
Hjem 0 – 299 kr. 30 kr. 1-3 hverdage
Butik 0 – 299 kr. 25 kr. 1-3 hverdage
 

FREE SHIPPING over  299 DKK.

Der er GRATIS fragt ved køb på 300 DKK og derover.

Du har mulighed for at vælge levering til din private adresse, en firmaadresse eller til en butik i nærheden af dig. Vi tilbyder følgende leveringsmuligheder:
  1. HJEM – Levering til privat adresse – typisk før kl. 7.00.
  2. BUTIK – Levering til en pakkeshop i nærheden af dig.

Vi leverer kun til Danmark – ikke Grønland og Færøerne.

Alle ordrer afsendes inden for samme hverdag, i henhold til det tidspunkt, vi modtager din ordre, indtil deadline for afsendelse af din ordre. Følgende afsendelsestider:

FRAGTORDRE MODTAGETORDRE AFSENDT OG SENDTESTIMERET
LEVERINGSTID
HjemIndtil kl. 14.00Før 14:301-3 hverdage
ButikIndtil kl. 14.00Før 14:301-3 hverdage

– Alle ordrer afgivet i weekenden afsendes om mandagen. 
– Alle ordrer afgivet på helligdage afsendes den næste hverdag før kl. 14:30.
– Hvis der opstår en væsentlig forsinkelse i forsendelsen af din ordre, kontakter vi dig via e-mail eller telefon.

Alle BLACK PEARLS produkter sendes fra vores lager til:

Stålkulegatan 2E
21228  Malmø, Sverige

BLACK PEARLS er ikke ansvarlig for produkter, der beskadiges eller går tabt under forsendelse. Hvis din ordre er beskadiget, bedes du kontakte fragtfirmaet for at indgive en reklamation. Gem venligst al emballage og beskadigede varer, før du indgiver en reklamation..

Hvis din pakke returneres til os på grund af en forkert eller ufuldstændig adresse, skal du selv dække returforsendelsesomkostningerne og alle leveringsomkostninger for at levere din ordre til en rettet adresse.

Vi er ikke ansvarlige for tab af din ordre, hvis den adresse, der er angivet ved kassen, er ufuldstændig eller forkert.

Hvis du sender os en e-mail op til One hour før leveringsfristen tilo info@black-pearls.dk, er der en chance for, at vi kan ændre adressen i tide!

1- Hvis du ikke afhenter din pakke på leveringsstedet, vil den blive returneret til os. Det samme gælder, hvis du har indtastet den forkerte adresse.

2- Leveringer med Dao-shop til leveringsstedet forbliver i 5-10 dage (tjek med dit lokale DAO-servicested). 

3- Ordrer sendt som pakker eller anbefalet post skal afhentes på det af fragtfirmaet anviste afhentningssted. Hvis forsendelsen ikke afhentes, og den sendes tilbage til os, opkræves et administrationsgebyr på 50 kr. fra kunden.

4- Hvis du har lavet en fejl, eller hvis der mangler noget i leveringsadressen, og du opdager dette efter ordren er sendt, vil din ordre sandsynligvis ikke blive leveret, men vil blive returneret til os.

5- Der tillægges et ekstra gebyr på 50 kr. for forsendelser, der skal sendes igen efter vi har modtaget dem retur på grund af forkerte/manglende oplysninger i leveringsadressen. 

6- Der trækkes også 50 kr. fra betalingen ved refusion af returneret forsendelse, der ikke blev afhentet.

7 – Hvis din ordreværdi er lavere end de afholdte omkostninger, ydes der ingen refusion overhovedet. 

1- Vi tilbyder en 90-days returret.

Du har mulighed for at få pengene tilbage for varen. Varerne skal dog være ubrugte og i original emballage. Returportoen skal dækkes af køber, og der skal indhentes bevis for returporto.

2- For at starte en returnering, bedes du give os besked via e-mail ( Info@black-pearls.dk ) om, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. Du sender dine varer til:
SEKOSD AB
Stålkulegatan 2 E,
218 28 Malmö.

Husk at vedhæfte en besked med dit navn og ordrenummer. 

3- Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked om, hvorvidt refusionen er godkendt eller ej. Returtiden til lageret kan være 7-10 hverdage.

4- Af hygiejniske årsager kan vi ikke modtage varer med beskadiget emballage eller varer, der ikke er i fuldt salgbar stand. Bemærk venligst, at vores produkter ikke kan returneres, hvis de er blevet brugt eller testet, og fortrydelsesretten gælder ikke i tilfælde, hvor produktets emballage har været åbnet. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset. 

1- Returneringstiden til vores lager kan være 7-10 hverdage. 2- Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked om, hvorvidt refusionen er godkendt eller ej. 3- Refusionen vil normalt blive foretaget efter modtagelse og godkendelse af din returnering. 4- Hvis den godkendes, vil du automatisk blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode. Pengene refunderes inden for 14 bankdage fra det tidspunkt, hvor vi har modtaget returneringen.

Hvis du sender os en e-mail op til en (1) time før leveringsfristen til info@black-pearls.dk, er der en chance for, at vi kan annullere din ordre i tide! Først da kan vi acceptere annulleringen, og du skal betale fuld refusion direkte.

1- Undersøg venligst din ordre ved modtagelse, og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget eller hvis du har modtaget den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og rette det.

2- Enhver fejlpakket skal altid rapporteres tilinfo@black-pearls.dk med angivelse af navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer, billeder af det modtagne produkt og en beskrivelse af problemet.

3- Hvis vi ikke er i stand til at afhjælpe manglen eller levere et lignende produkt, refunderer vi dig for det defekte produkt/den forkert pakkede ordre.

4- Vi er ansvarlige for omkostningerne ved returforsendelse af godkendte reklamationer.

5 – Vi forbeholder os retten til at nægte en refusion, hvis kravet viser sig at være forkert.

Den hurtigste måde at sikre, at du får det, du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returneringen er accepteret og pengene er refunderet, foretage et separat køb af den nye vare.

SEKOSD AB

HQ Office: Dalbyvägen 38, 232 33 Arlöv-Malmö, Sweden.
Stock Address: Stålkulegatan 2E,
212 28 Malmo, Sweden.
Email: info@black-pearls.dk

Ifølge loven er der 14 dages fortrydelsesret på alle fjernkøb. Hos BLACK PEARLS tilbyder vi 90-dages fortrydelsesret og 90-dages returret.

Du skal fortryde dit køb inden for 90 dage fra den dag, du modtog din vare. Bemærk venligst, at du skal have sendt varen tilbage inden for 14 dage efter, at du har givet os besked.

Vi garanterer, at de varer, du modtager, er fejlfri ved levering. Hvis du har modtaget den forkerte størrelse/model, eller hvis produktet er defekt, kan du returnere varen. I så fald skal du kontakte kundeservice, så hjælper vi dig med gratis fragt. I henhold til forbrugerkøbsloven har vores kunder 3-års reklamationsret. Du sender den forkerte vare til: SEKOSD AB Stålkulegatan 2 E 218 28 Malmö Vi refunderer dig for de omkostninger, der er afholdt i forbindelse med, at den forkerte vare er blevet sendt til os (f.eks. benzinudgifter, parkeringsudgifter, telefonudgifter og lignende). Refusion sker inden for 10-14 dage fra, at vi modtager information fra dig om, hvor pengene skal indsættes. Reklamation skal ske, så snart fejlen opdages eller burde have været opdaget. To (2) måneder anses for en rimelig tid til at opdage skader/mangler ved produkterne. For mere information om vores klagepolitik, læs vores Vilkår og betingelser

Vi forbeholder os retten til eventuelle prisfejl og udsolgte varer.

Vores tjeneste henvender sig ikke til personer under 18 år. Vi indsamler ikke bevidst personligt identificerbare oplysninger fra personer under 18 år. Vi indgår ikke aftaler med mindreårige (under 18 år) uden værgens godkendelse. Hvis du er forælder eller værge, og du er klar over, at dit barn har givet os personoplysninger, bedes du kontakte os. For mere information, læs vores privatlivspolitik

Vi besvarer alle e-mails inden for samme hverdag efter modtagelsen, typisk 1-5 timer.

Husk venligst at efterlade din e-mail.

Husk ikke at videregive følsomme personoplysninger såsom kortnummer, kontonummer, CPR-nummer eller adgangskode.

Du kan kontakte os her: info@black-pearls.dk

BLACK PEARLS har sit eget team af influencere, der bidrager til at give deres oplevelse af kvaliteten af vores produkter. For at blive en del af vores team skal du have en aktiv tilstedeværelse på sociale medier. Det er dog ikke det eneste krav at have mange følgere. Det er også vigtigt at være oprigtigt interesseret i BLACK PEARLS produkter og at vise dit engagement. Er du stadig nysgerrig efter at samarbejde med os, og tror du, du har det, vi leder efter? Send en e-mail til hello@black-pearls.dk. Skriv venligst “Ambassadør” i i emnefeltet. Angiv følgende oplysninger i din besked:
  • Dit navn på sociale medier og antal følgere/engagement.
  • Hvilken slags samarbejde har du i tankerne?
  • Hvorfor ville du være et perfekt match til BLACK PEARLS?

At BLACK PEARLS, vil vi meget gerne høre mere om B2B-partnerskaber, hvor en samarbejdsorienteret tilgang til forretning fører til de mest succesfulde resultater. BLACK PEARLS er dog forpligtet til at levere produkter af bedste kvalitet til de laveste priser for vores kunder.

Send en e-mail til hello@black-pearls.dk.  Skriv venligst B2B

i emnefeltet. Angiv følgende oplysninger i din besked:

  • Dit virksomhedsnavn og organisationsnummer.
  • Hvilken slags samarbejde har du i tankerne?
  • Hvorfor ville du være et perfekt match til BLACK PEARLS?

Kontakt os

Lageradresse

Stålkulegatan 2E, 21228 Malmø -Sverige

E-mail

info@black-pearls.dk