Ifølge loven er der 14 dages fortrydelsesret på alle fjernkøb. Vi tilbyder 90dagesfortrydelsesret.
Du skal fortryde dit køb inden for 90 dage fra den dag, du modtog din vare. Bemærk venligst, at du skal have sendt varen tilbage inden for 14 dage efter, at du har givet os besked.
Returpolitik
Vi tilbyder også en90-dagesreturret. Du har mulighed for at få pengene tilbage for varen. Varerne skal dog være ubrugte og i original emballage. Returportoen skal dækkes af køber, og der skal indhentes bevis for returporto.
For at starte en returnering, bedes du give os besked via e-mail ( Info@black-pearls.dk ) om, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. Du sender dine varer til SEKOSD AB, Stålkulegatan 2 E, 218 28 Malmö. Husk at vedhæfte en besked med dit navn og ordrenummer.
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked om, hvorvidt refusionen blev godkendt eller ej. Returtiden til lageret kan være 7-10 hverdage.
Af hygiejniske årsager kan vi ikke modtage varer med beskadiget emballage eller varer, der ikke er i fuldt salgbar stand. Bemærk venligst, at vores produkter ikke kan returneres, hvis de har været brugt eller testet af forbrugeren, og fortrydelsesretten gælder ikke i tilfælde, hvor produktets emballage har været åbnet. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.
Refusioner
Alle forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Du er ansvarlig for omkostningerne ved returforsendelse, levering og produkternes stand ved returnering. Produkterne skal derfor sendes forsvarligt pakket og i original emballage.
Refusionen vil normalt blive foretaget efter modtagelse og godkendelse af din returnering. Hvis den godkendes, vil du automatisk blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode.
Hvis du har betalt med kreditkort, refunderer vi beløbet til dit kort. Hvis du i stedet har overført penge, beder vi dig om at sende oplysninger om din bank, clearingnummer (4 cifre) og dit kontonummer (op til 10 cifre), hvorefter du vil modtage beløbet på din konto. Pengene refunderes inden for 14 bankdage fra, at vi har modtaget returneringen, eller bevis for, at returneringen er sendt til os (kvittering/foto fra leveringsstedet).
Vi er ikke ansvarlige for gebyrer eller bøder, der måtte pålægges af betalingsudbyderen som følge af behandling af betaling i forbindelse med din ordre.
Afbestilling/Ændring af adresse
Hvis du sender os en e-mail op til En (1) time før leveringsfristen til to info@black-pearls.dk, er der en chance for, at vi kan annullere/ændre adresse i tide! Først da kan vi acceptere annulleringen, og du skal betale fuld refusion direkte.
Ændringer
Vi kan opdatere denne privatlivspolitik og disse betingelser fra tid til anden for at afspejle f.eks. ændringer i vores praksis eller af andre operationelle, juridiske eller lovgivningsmæssige årsager.
Nægtelse af at afhente levering
1- Hvis du ikke afhenter din pakke på leveringsstedet, vil den blive returneret til os. Det samme gælder, hvis du har indtastet den forkerte adresse.
2- Leveringer med Dao-shop til leveringsstedet forbliver i 5-10 dage (tjek med dit lokale DAO-servicested).
3- Ordrer sendt som pakker eller anbefalet post skal afhentes på det af fragtfirmaet anviste afhentningssted. Hvis forsendelsen ikke afhentes, og den sendes tilbage til os, opkræves et administrationsgebyr på 50 kr. fra kunden.
4- Hvis du har lavet en fejl, eller hvis der mangler noget i leveringsadressen, og du opdager dette efter ordren er sendt, vil din ordre sandsynligvis ikke blive leveret, men vil blive returneret til os.
5- Der tillægges et ekstra gebyr på 50 kr. for forsendelser, der skal sendes igen efter vi har modtaget dem retur på grund af forkerte/manglende oplysninger i leveringsadressen.
6- Der trækkes også 50 kr. fra betalingen ved refusion af returneret forsendelse, der ikke blev afhentet.
7 – Hvis din ordreværdi er lavere end de afholdte omkostninger, ydes der ingen refusion overhovedet.